Thursday, October 2, 2014

Flan de conopida

Este foarte important ca parintii sa-si invete copiii sa manance de toate, nu-i asa? Pentru mult timp am ignorat conopida, crezand ca nu-mi place. Dar, pentru ca am testat mai multe retete cu aceasta leguma minunata, mi-am dat seama ca-mi place mult. Acest flan este pe placul meu si a familiei mele.

Avem nevoie de:
  • 2 buc conopida
  • 400 ml smantana deasa
  • 5 oua
  • sare

Cum procedam:
Conopida o spalam si o desfacem in buchetele mici. O punem intr-o oala cu apa fierbinte si sare si o lasam sa fiarba 10 minute. Dupa ce a fiert, o scurgem de apa si o punem intr-un vas yena sau ceramic tapetat cu putin ulei. Batem ouale cu smantana, adaugam sare dupa gust. Turnam compozitia uniform peste conopida si dam la cuptor la 220ºC pentru 30 de minute.

Pofta buna!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...