Tuesday, November 3, 2015

Dovleac gratinat cu branza

În acest sezon dovleacul a fost ingredientul de rezistenţă din bucătăria mea. Aceasta este o reţea simplă pe care am văzut-o într-o carte cu reţete foarte uşoare de realizat şi inratabile.
Avem nevoie de:

  • 800 gr dovleac (eu am folosit 1 kg)
  • 200 gr brânză fourme d’Ambert (eu am folosit 320 gr)
  • 2-3 linguri de smântână
  • 3-4 linguri de ulei de nuca
  • sare şi piper după gust

Cum procedăm:
Încălzim cuptorul la 170C.
Curăţăm dovleacul de coajă şi sâmburi şi-l tăiem în felii potrivite.
Tăiem brânza felii potrivite. Intercalăm feliile de dovleac şi brânză, condimentând. Adaugăm smântână şi stropim cu ulei. Lăsăm la cuptor pentru 45 minute. Servim fierbinte.
Delicios!
Poftă bună!


2 comments:

  1. Les grands esprits se rencontrent !!! Nous avons fait le même choix de recette !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oui :-)…. J’ai planifié de faire cette recette il y a 2 semaines mais seulement hier j’ai réussi. J’aime beaucoup le potiron. Bonne soirée!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...